torsdag den 28. juni 2012

Der har været stille...

...på bloggen et stykke tid. Det er ikke, fordi jeg ikke har lavet noget kreativt, tværtimod. Men jeg har gået og overvejet, om jeg skal slette min blog igen. Jeg synes, den er for kedelig, og jeg har nok ikke helt tålmodighed nok til at vente på, at flere finder bloggen og melder sig som fast læser. Jeg kan jo se, at den bliver læst, men ingen melder sig som fast læser, og jeg tænker, at det må være, fordi den er for kedelig. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal gøre den mere spændende? Jeg har endnu ikke helt besluttet mig for, om jeg sletter bloggen eller ej.

I kan da lige få et par billeder af kaffetasken, som langt om længe er blevet færdig :-) Den har været slem at lave, for de var ret stive, de kaffeposer, og jeg havde vist lige klippet firkanterne små nok. Jeg fortrød i hvert fald, at jeg ikke havde lavet dem lidt større! Den skulle egentlig være så stor, at der kunne være plads til en mobiltelefon og en pung. Jeg er bare bange for, at der ikke er plads til en pung deri (kun en lille møntpung). Derfor syede jeg nogle lommer til kort og satte for i. Nu håber jeg, at modtageren bliver glad for den.





Udover kaffetasken er jeg kommet lidt videre med jakken til min niece, har bare ikke fået taget et billede af den, så I kan ikke få et billede af den lige nu. Men jeg er i gang med at strikke ærme til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.