fredag den 10. august 2012

Farmors biks

Jeg har lige lyst til at lave lidt "reklame" for en anden blog. Jeg har et stykke tid fulgt bloggen "farmors biks", som er lavet af 3 piger, der har mødt hinanden på en efterskole. De laver mange fine ting, og jeg synes, det er synd for dem, at det kun er mig, der kommenterer på deres indlæg. Jeg er også eneste faste læser på deres blog (udover dem selv). Jeg kan kun opfordre jer til at kigge på bloggen. De fletter nogle rigtig fine tasker m.m., strikker, syr, hækler og finder genbrugsting :-)

De fortjener - efter min mening - at få nogle flere læsere (og andre kommentarer end mine)...

farmorsbiks.blogspot.com

NB! Efter at jeg havde skrevet og planlagt dette indlæg, kunne jeg se, at de havde fået en læser mere foruden mig. Men de fortjener at få flere læsere, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.