mandag den 6. august 2012

Ferie

Så står der ferie på programmet her de næste to uger. Det bliver dejligt at holde lidt fri fra jobsøgningen. Jeg ved ikke, hvor meget jeg får skrevet på min blog i ferien. Jeg har planer om at skulle i gang med slægtsforskningen igen. Nu må vi se, hvordan det kommer til at gå. Men jeg har et par ting, som jeg vil vise jer i løbet af de næste par dage.

Den ene ting kan I lige få her: Det er endnu et mobiletui. Jeg skal da vist også lave et til mig selv på et tidspunkt. Da jeg i torsdags besøgte hende, der har hjulpet mig i gang med slægtsforskning, og hun fik det mobiletui, jeg havde lavet til hende, spurgte hun, om jeg ikke ville lave et mere. Hun gav mig nemlig en hel pose stofrester, som hendes mor ikke skulle bruge, fordi hun ikke syr længere. Så ville hun gerne have et etui af noget af det stof. Hun har nemlig købt et digitalkamera og mente, at det ene etui så kunne bruges dertil. Etuiet, som hun fik i torsdags, blev til kameraet, og det passede fint! Nu har jeg så syet et etui til hende af noget stof, som jeg fik af hende. Jeg synes selv, det er ret flot, og jeg tror, jeg skal have et magen til selv :-)


4 kommentarer:

  1. Det lyder da spændende med slægtforskning, hvad er det for noget?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helena

      Har du en emailadresse? Så vil jeg lige sende en mail til dig om det. Jeg får ikke tid de næste par dage, men måske jeg kan skrive til dig i weekenden.

      Kh Birgitte

      Slet
  2. Hold da op Birgitte, du har været produktiv :)
    Hvor ser de fine ud!
    Fedt at du kan glæde så mange med dem, jeg kan heller ikke undvære min :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Ja det har jeg. Det er Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.