tirsdag den 7. maj 2013

Instagram

Jeg tror, at jeg godt kan gå hen og komme til at bruge Instagram mere end min blog. Det er jo let lige at tage et billede med mobilen og så skrive en linie dertil, i stedet for at jeg først skal tænde for min pc og få lagt billeder ind på den og derfra ind på min blog.

Hvis du har lyst til at følge mig på Instagram, kan du gøre det her. Du kan også klikke på Instagram logoet ovre i siden. Jeg kunne desværre ikke få elegantelefant som navn derinde, det var optaget.

2 kommentarer:

  1. Det kan du da også gøre med bloggen. Du skal bare have e- blogger app'en så er det samme princip:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre dårlige erfaringer med at blogge fra ipad :-( Da jeg forsøgte det for et par mdr. siden, slettede den en hel masse i et indlæg, som altså ikke skulle slettes! Heldigvis kunne jeg huske, hvem jeg havde byttet lapper med, så jeg kunne skrive det igen. Så nu er jeg lidt nervøs for at blogge fra min ipad. Jeg synes heller ikke den blogger app er ret god :-(

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.