onsdag den 30. maj 2012

Navneskift???

Jeg overvejer at skifte navn på min blog igen... Den har heddet lidt forskelligt helt fra begyndelsen, inden jeg fik et par faste læsere. Men jeg tænker, at "papirfletteri" måske er lidt for kedeligt og måske ikke passer helt alligevel, for det er jo ikke kun papir, jeg fletter i, og jeg vil med tiden også skrive om andet end fletteri, tror jeg. Nu er det så bare, at jeg har lidt problemer med at finde på et godt navn (det har jeg haft lige fra starten, og derfor tog det lang tid, fra jeg bestemte mig for at oprette en blog, til jeg faktisk oprettede den). 

Kommentarer til navneskift og evt. forslag til nyt navn modtages meget gerne!

2 kommentarer:

  1. Jeg havde også rigtig svært ved at finde et navn til min blog, netop fordi jeg laver meget forskelligt :O) God fornøjelse med at finde det blognavn der passer lige til dig :) Melder mig lige som fast læser. Du laver nogle rigtig fine ting! Du er velkommen til at kigge forbi min blog, jeg fletter også selv tasker

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gustavs mor :)

      Tak for ros af mine flettede ting. Jeg har faktisk været inde og kigge på din blog for nylig og har skrevet op, at jeg skal tilmelde mig som fast læser. Jeg skrev en del op i weekenden, som jeg ville tilmelde mig på. Det kan godt være, jeg venter lidt endnu med at gøre det, til jeg har fundet på et nyt blognavn. Sidst jeg skiftede navn på min blog, blev den nemlig ved med at linke til det gamle navn på min profil på de sider, jeg var tilmeldt. Jeg måtte slette alle de blogs, jeg fulgte, og oprette mig på ny. Det var lidt træls :( Men på et tidspunkt melder jeg mig som fast læser også på din blog :)

      God weekend

      Birgitte

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.