søndag den 3. juni 2012

Strik og retropapir

Her får I lige et billede af mit strikketøj. Jeg er i gang med at strikke en jakke til min niece. Jeg er meget spændt på, om jeg nogensinde bliver færdig med den! Jeg har ikke strikket i mange år, og denne bliver strikket på en anden størrelse pinde end opskriften er til og bliver strikket i ét stykke med både forstykker og ryg sammen. Det har jeg aldrig prøvet før. Heldigvis har jeg en veninde, som strikker meget, så jeg har fået lidt hjælp af hende. Vi må se, om den engang bliver til noget!



I fredags var jeg nede i byen til Open by night. Jeg var en tur i Søstrene Grene, hvor jeg faldt over dette retropapir. Det var pakker med 20 stk. papir, 2 stk. af hver slags. Jeg købte lige nogle pakker af dem, for jeg tænkte, at det sikkert vil være fint at lave tasker af ;o) Jeg har snart så meget papir til tasker, at hvis jeg ikke får det brugt til at lave tasker af, har jeg gavepapir nok til at pakke gaver ind de næste 25 år, tror jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.