tirsdag den 5. juni 2012

Papirfletteri blev til Elegant Elefant...

Så fik min blog nyt navn... Jeg ændrede navnet fra "papirfletteri" til "elegant elefant", fordi jeg syntes, at papirfletteri var for kedeligt. Det er jo ikke kun papir, jeg fletter af, og jeg vil også skrive om andet end flettede ting og sager. Nu har jeg fundet et navn, som jeg selv synes er godt :-) Nu mangler jeg bare at få rettet bloggen til, så jeg også er tilfreds med skriftfarve, baggrundsfarve osv. Det tager vist lidt tid!

Jeg ved ikke, om mine faste læsere skal ind og afmelde sig bloggen "papirfletteri" og tilmelde sig bloggen "elegant elefant". Det er muligt, at I skal det, for at I stadig kan se indlæggene på min blog. Jeg er ikke helt sikker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.