torsdag den 26. juli 2012

"Mislykket" taske

Jeg havde planer om at lave en lille taske til min veninde fra Australien, da jeg skulle mødes med hende, og jeg ville lave den af store firkanter, for at det kunne gå lidt hurtigt at få den færdig. Jeg prøvede at bruge det retropapir, jeg købte for noget tid siden i Søstrene Grene. Desværre blev den ikke god :-( Det er for stift at flette i, og bunden er ved at gå fra hinanden! Desuden blev den for klodset til at være en lille taske, så jeg skal have flere ringe sat på. Det kunne jeg ikke nå at lave, og jeg endte derfor med at sy et mobiletui til hende i stedet. Men jeg har planer om at færdiggøre tasken på et tidspunkt, jeg har klippet firkanter til to ringe mere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.