søndag den 15. juli 2012

Pung færdig...

Så fik jeg langt om længe en pung helt færdig, som jeg har haft til at ligge et stykke tid. Den manglede bare "indmaden", men jeg skulle lige finde ud af, hvordan jeg skulle gøre. Svigerdatteren ønskede sig en pung til kort. Hendes pung var gået i stykker. Så nu har jeg lavet en pung til hende. Hun havde fødselsdag i maj men har ikke fået fødselsdagsgave endnu, da vi ikke har set dem! Men nu bliver denne pung så en del af hendes fødselsdagsgave, som hun får på lørdag.

Jeg har lavet plads til 4 kort, men så er der to små rum imellem, hvor hun jo også kan sætte kort ned, hvis hun vil det. Jeg er spændt på, om den kan holde, for det midterste stykke med to kortrum glemte jeg at sy sammen ude i siden, samtidig med at jeg syede det yderste stykke sammen. Derfor var jeg nødt til at sidde og sy det på i hånden indeni, og det var ikke let, jeg kunne ikke sy det fast helt ned til bunden, så det midterste stykke sidder kun fast i øverste halvdel af foret.
 
















Det var så et punkt på min TO-DO liste, jeg kunne strege... Men hold da op listen er LAAAAANG endnu med alle de ting, jeg har planer om at skulle lave - og er i gang med!

2 kommentarer:

  1. Hej Birgitte,

    Så lurede jeg jo lige lidt tilbage og tænkte, at jeg ville følge med i, hvad du laver herinde :)

    Mange hilsner
    Reke

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Reke

      Dejligt med endnu en fast læser, det giver lidt mere mod på at fortsætte min blog, som jeg ellers havde overvejet at lukke igen. Velkommen til :-)

      Mange hilsner
      Birgitte

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.