torsdag den 28. februar 2013

Afhængig af stoffer ???

Jeg tror, jeg er ved at blive afhængig af stoffer... altså sådan noget stof, man kan sy i :-) Jeg har lovet min venindes datter et stort tæppe i fødselsdagsgave til november, og det skulle gerne være sådan et med ene forskellige lapper!!! Ligesom min blog-tæppe bliver. Men så manglede jeg en masse forskelligt stof. Så nu har jeg købt en masse stof, men jeg har bare købt 25 cm af hver, så det kan bruges til at lave patchwork. Så er der til et par tæpper. Jeg har i forvejen en del forskelligt stof, hvor jeg har mere end 25 cm af. Jeg mangler faktisk stadig ca. 10 stk. stof, for at jeg kan lave tæppet med forskellige firkanter!

Jeg er selv helt vild med nogle af de her stoffer, så måske bliver det til noget til mig selv også? Men indtil videre har jeg vist tæppe projekter nok at få lavet! Jeg er i gang med at sy to tæpper til os selv, til at have over benene om aftenen, når vi ser tv. Så skal jeg lave tæppet af mine bytte-lapper, og nu har jeg lige lovet min mor et stort tæppe i fødselsdagsgave, og så tæppet til min venindes datter til hendes fødselsdag!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.