onsdag den 27. februar 2013

Byt en lap - update #8

ENDELIG!!! Nu kom lapperne fra Kristina, som hun havde sendt for en uge siden! Postvæsenet er ikke, hvad det har været! Utroligt at det tager en uge for et brev at komme frem, selv om det er sendt som B-post. I går fik jeg lapper, der også havde været næsten en uge undervejs. Jeg håber, alle som jeg har sendt til, har modtaget lapper fra mig.

Fra en anden blogger har jeg modtaget en lap magen til den grønne nederst til højre, så jeg bytter nok den ene af de grønne lapper ud med en anden lap, for når alle andre lapper er forskellige, synes jeg, at mit tæppe kun skal bestå af forskellige lapper :-)


2 kommentarer:

  1. Dejligt at se mine lapper er kommet frem :)
    Mangler der ikke en lap på billedet? Jeg mener da at jeg sendte dig 5 stk ? :)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var kun 4 lapper i kuverten. Det kunne jeg heller ikke helt forstå, men jeg måtte jo bare sætte billede ind af dem. Det går nok. Jeg har jo modtaget en stor bunke fra to, som ikke har nogen blog.

      Knus Birgitte

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.