torsdag den 14. marts 2013

Byt en lap - update #10

Jeg er vist ved at have fået alle de lapper, jeg kan forvente at få. Der er en, jeg har sendt lapper til for længe siden, men som jeg aldrig har modtaget lapper fra, så hun er nu slettet fra min liste! Der var en anden, som havde sagt, at hun ville bytte med mig, men jeg har aldrig fået hendes adresse, og nu gider jeg ikke vente længere på de to. Nu vil jeg snart i gang med at lave mit tæppe :-)

En ordentlig bunke lapper er det blevet til, men jeg må nok selv lægge nogle lapper til også, for at få nok til et stort tæppe. Jeg har valgt at skære alle mine lapper til, så de bliver 15x15 cm. Der var nemlig stor forskel på størrelsen af de lapper, jeg har modtaget, og derfor har jeg skåret dem til, så de alle er lige store. Det giver et pænere slutresultat :-) Nogle af lapperne var kun 15 cm, og derfor valgte jeg den størrelse til alle. Glæder mig til at komme i gang med det, men jeg skal lige have skåret lidt lapper selv først.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.