torsdag den 14. marts 2013

Byt en lap - tak til byttemakkere

Jeg vil hermed gerne sige en stor tak til alle, som har sendt lapper til mig i bloglegen "Byt en lap - lap et tæppe". Det er vist ikke ret mange af jer, jeg har skrevet tak til, efterhånden som jeg fik lapperne.

Det har været rigtig sjovt at modtage en masse breve med lapper. Jeg elsker at få post, og i disse elektroniske tider er det desværre ikke så tit, det sker mere, at der er noget spændende i postkassen. Jeg synes, det er sjovt at være med i den leg, fordi man så får en masse lapper af noget flot stof, som man ikke selv har i forvejen. Det bliver meget spændende at få alle lapperne sat sammen til et tæppe. Jeg glæder mig til at få det færdigt og komme til at bruge det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.