tirsdag den 19. marts 2013

Byt en lap - update #11

Endelig er jeg kommet så langt, at jeg kan komme i gang med mit bytte-lapper tæppe :-) Jeg har lagt lapperne ud på gulvet, og det fyldte hele vores stuegulv (vi har en lille lejlighed!). Jeg mangler lige at sætte et par lapper i, men jeg vil gerne have noget mere med elefanter. Jeg har bestilt noget elefantstof hos Mette og venter på at modtage det, så jeg lige kan få en elefant eller to mere med i mit tæppe. Jeg har forsøgt at opdele tæppet i farver, og jeg synes egentlig, det bliver ret flot. Øverst har jeg gule og orange farver, men det er ikke med på dette billede. Når jeg engang har syet tæppet og fået det helt færdigt, vil jeg se, om jeg kan tage et billede af hele tæppet, så I kan se det hele.


2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud!!!
    Jeg glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Kristina :-) Jeg synes også selv, det bliver rigtig fint, og jeg glæder mig til at få det færdig :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.