onsdag den 26. juni 2013

Sommerbukser til niece og nøglesnor

Jeg har fået syet nogle sommerbukser til min niece, og jeg er ret stolt over, at jeg kunne finde ud af det. Jeg synes selv, de er blevet rigtig fine. Hendes mor bestilte så lige et par shorts til hende også, da jeg skrev, at jeg har en del stof i overskud. Der mangler bare at blive sat elastik i benene på shortsene, men jeg skal lige vide størrelsen først.




Jeg troede, dette par shorts skulle blive min sidste syning ved min gamle syplads, hvor der hverken er plads eller lys! I vores nye lejlighed får jeg mit helt eget krearum med masser af plads på skrivebordet og masser af lys. Det bliver super godt at komme på plads der. Men da jeg alligevel var i gang med at sy, lavede jeg en nøglesnor også. Den skulle være til mig selv, men jeg synes, den er alt for lang til at have i tasken. Derfor får min mor den, for hun vil gerne have en lang nøglesnor.

Min gamle syplads - vores lille spisebord



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.