tirsdag den 19. februar 2013

Byt en lap - update #6

Det vrimler med lapper :-D I går var jeg sammen med en veninde, som syr meget patchwork (hun har også hjulpet mig med det, når jeg ikke vidste, hvordan jeg skulle gøre). Hun har ingen blog, men jeg havde spurgt hende, om hun havde nogle firkanter liggende, som jeg kunne få. Så jeg fik en stak firkanter af hende. Jeg når jo ikke at få nok at bytte med til at sy et stort tæppe, og jeg tænkte, at det så ville være lidt sjovere, hvis jeg fik nogle flere lapper af stof, jeg ikke selv har. De tre af lapperne er godt nok af noget stof, som hun har fået af mig, men så er jeg da fri for selv at skære dem :-) Her er et billede af de lapper, jeg har fået af hende.


I dag har posten været forbi med hele tre breve med fine lapper i :-)


Der var lapper fra Britta

Lapper fra Mette

Lapper fra Gitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.